Συχνές ερωτήσεις
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Το πακέτο μου
01. Έχω πληρώσει, αλλά ακόμα μου εμφανίζει το μήνυμα να ενεργοποιήσω το πακέτο μου, τι να κάνω;
Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσα από την σελίδα εδώ, πιθανόν χρειάζεται επιπλέον επιβεβαίωση της πληρωμής σου.
02. Υπάρχει αυτόματη αγορά πακέτου κάθε μήνα;
Ναι, με την πληρωμή, ενεργοποιείται η αυτόματη αγορά πακέτου κάθε μήνα. Σε περίπτωση που θέλεις να σταματήσεις την αυτόματη αγορά, δες “Πως σταματάω την αυτόματη αγορά πακέτου;”.
03. Ποιοι είναι οι όροι και προϋποθέσεις για την χρήση της υπηρεσίας Game Roll;
Οι όροι και προϋποθέσεις βρίσκονται στο κάτω μέρος της αρχικής μας σελίδας, όπως και σε κάθε άλλη σελίδα.
04. Πως σταματάω την αυτόματη αγορά πακέτου;
Για να σταματήσεις την αυτόματη αγορά πακέτου, πρέπει να ακυρώσεις το πακέτο σου. Μπορείς να ακυρώσεις το πακέτο σου ανά πάσα στιγμή και θα συνεχίσεις να έχεις πρόσβαση στην υπηρεσία Game Roll έως τη λήξη του πακέτου σου. Για ακύρωση, πάτησε στo μενού “Το Πακέτο μου” και κάνε κλικ στο κουμπί “Ακύρωση του πακέτου”.
– Αν έχεις ενεργό λογαριασμό PayPal, τότε πρέπει να ακολουθήσεις τις οδηγίες στο PayPal για να σταματήσεις την αυτόματη ανανέωση του πακέτου σου.
– Αν δεν έχεις λογαριασμό PayPal, τότε πρέπει να επικοινωνήσεις με το τμήμα εξυπηρέτησης του PayPal, για να ζητήσεις να σταματήσει η αυτόματη ανανέωση του πακέτου σου, ή αλλιώς μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσα από τη σελίδα επικοινωνίας.
05. Μπορώ να κάνω παύση του πακέτου μου; πχ λόγο έλλειψης χρόνου για gaming;
Δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα, όλα μας τα πακέτα είναι μηνιαία.
06. Μπορώ να έχω ταυτόχρονα δύο διαφορετικά πακέτα;
Όχι, σε περίπτωση όμως που θέλεις να έχεις 2 ενεργά video games, τότε μπορείς να αγοράσεις το Platinum πακέτο που έχει αυτή τη δυνατότητα.
07. Θέλω να αγοράσω ξανά πακέτο, τι να κάνω;
Υπάρχουν δύο τρόποι:
– Μπορείς να συνδεθείς με τα στοιχεία σου(Username, Password) και θα μεταφερθείς αυτόματα στην σελίδα να επιλέξεις πακέτο.
– Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσα από τη σελίδα εδώ, και θα επιλέξεις “Ενεργοποίηση πακέτου ξανά”.
08. Πώς επεξεργάζομαι τα στοιχεία που σας έχω δώσει;
Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσα από την σελίδα εδώ. Μπορείς να ζητήσεις την αλλαγή οποιουδήποτε στοιχείου σου ή και ακόμα ολική διαγραφή των στοιχείων σου.
09. Πόσο καιρό τα στοιχεία μου μένουν αποθηκευμένα;
Τα στοιχεία σου μένουν αποθηκευμένα για όσο έχεις ενεργό πακέτο και επιπλέον:
- 3 χρόνια από την ημέρα της λήξης του πακέτου σου Ή
- 6 χρόνια σε περίπτωση που εντοπίστηκε παραβατική συμπεριφορά.
10. Ξέχασα τον κωδικό μου και δεν μπορώ να συνδεθώ!
Μπορείς να επιλέξεις το “Ξέχασες τον κωδικό σου;” και να κάνεις επαναφορά του κωδικού πρόσβασης.
11. Έχω παραπάνω από μία κονσόλες, πχ PS5 και SWITCH πρέπει να αγοράσω δύο διαφορετικά πακέτα;
Εννοείται πως όχι, μπορείς να επιλέγεις video games για οποιαδήποτε κονσόλα εσύ θέλεις. Ο μόνος περιορισμός είναι ότι μπορείς να έχεις μόνο ένα ενεργό video game τη φορά. Οπότε μπορείς τις 6 πρώτες μέρες του πακέτου σου να επιλέξεις ένα video game για το PS5, για τις επόμενες 8 μέρες ένα video game για το SWITCH κ.ο.κ. μέχρι να λήξει το πακέτο σου.
Εκτός αν έχεις το Platinum πακέτο που με αυτό μπορείς να έχεις 2 ενεργά video games, οπότε ταυτόχρονα θα έχεις ένα για το PS5 και ένα για το SWITCH ή δύο για το PS5 ή ένα για το PS5 και ένα για το PS4 κ.ο.κ. Ανάλογα με τις κονσόλες σου, εσύ αποφασίζεις!